Strona Główna Artykuły Download Forum Linki Kategorie Newsów Listopad 23 2017 00:53:33
Matematyka





Mandriva







SP Nowogród Bobrzański



Licznik odwiedzin
Darmowy licznik odwiedzin
licznik odwiedzin
Mapa odwiedzin
Locations of visitors to this page
Google PageRank
Aktualny PageRank strony matilinspnb.dbv.pl dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO
<e-Adventure>
e-Adventure to platforma, która jest projektem badawczym stworzony z myślą o integracji gier edukacyjnych w procesie nauczania oraz wirtualnym środowisku edukacyjnym (VLE) w szczególności. Począwszy od analizy problemów, które utrudniają wdrażanie inicjatyw opartych na grze nauki w czasie rzeczywistym scenariuszy edukacyjnych, autorzy projektu zdecydowali się skoncentrować ich badania w trzech obszarach:
  • zmniejszenie kosztów rozwoju gry edukacyjne
  • włączenie funkcji edukacyjnych do poszczególnych narzędzi tworzenia gier
  • integracji gier końcowych z tymi istniejącymi w Virtual Learning Environments

Program pozwala na zapisywanie gier w formatach zgodnymi z profilami obiektów naukowych takich jak:
  • IMS Content Packaging
  • SCORM v1.2
  • SCORM 2004
  • WebCT 4 Cours Packages
  • AGREGA (przystosowany do integracji w repozytorium AGREGA)


1. Strona domowa programu: http://e-adventure.e-ucm.es/
2. Licencja programu: GPL
3. Interfejs polski: nie (ang.)
4. Sposób instalacji programu:
Sprawdź czy masz zainstalowaną javę (opis tutaj: http://matilinspnb.dbv.pl/viewpage.php?page_id=160).
Sprawdź najpierw czy masz skonfigurowane repozytoria - http://www.matilinspnb.dbv.pl/forum/viewthread.php?forum_id=23&thread_id=64)
  • Pobieramy program przechodząc do strony http://sourceforge.net/projects/e-adventure/ kilkając raz lpm na Download now.
  • Przechodzimy do Katalog domowy -> Pobrane i rozpakowujemy pobraną paczkę klikając na niej raz ppm i wybierając opcję Rozpakuj tutaj archiwum.
  • Po rozpakowaniu paczki klikamy na wypakowany katalog raz ppm i wybieramy opcję Zmień nazwę - wymazujemy wszystko i wpisujemy e-adventure.

Dodamy teraz odpowiedni wpis w Menu systemowy.
  • Klikamy ppm na Menu i wybieramy opcję Edytor menu.
  • Zaznaczamy pozycję o nazwie Narzędzia programistów klikając na jej nazwie lpm. Klikamy na Nowa pozycja i jako nazwę podajemy E-adventure Engine. W polu Polecenie podajemy:
  • Klikamy teraz na białą kartkę ze znakiem zapytania.
  • Zaznaczamy opcję Inne ikony i klikamy na Przeglądaj. W nowo otwartym oknie klikamy raz lpm w ścieżce dostępu do pliku (wytłuszczony napis Katalog domowy lub /home...) i wymazujemy wszystko, a następnie wpisujemy:

    i zatwierdzamy enterem.
  • W wyświetlonym katalog klikamy dwa razy na plik o nazwie logo-engine.png.
  • W oknie edytora menu klikamy na zapisz, i na koniec zamykamy okno edytora przy pomocy krzyżyka w prawym górnym jego rogu.


5. Sposób uruchomienia programu e-adventure-engine:
Od tej pory uruchamiamy program przechodząc do: Menu -> Narzędzia programistów -> E-adventure Engine.

6. Filmik prezentujący funkcjonalność programu:

Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Znajdź
O nas
Chcesz dowiedzieć się: Co to za strona? Kiedy, kto i jak ją tworzy? Jaki jest cel tworzenia tej strony?
Zapraszamy do działu
O NAS
Tłumacz/Translate
Podziel się tą stroną
Share
Witamy Użytkowniku






Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Lubię to!!
Jesteśmy na NK
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Brasil-Fusion Theme by: IceWasp 942,751 Unikalnych wizyt

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie