Strona Główna Artykuły Download Forum Linki Kategorie Newsów Listopad 25 2017 02:51:29
Matematyka





Mandriva







SP Nowogród Bobrzański



Licznik odwiedzin
Darmowy licznik odwiedzin
licznik odwiedzin
Mapa odwiedzin
Locations of visitors to this page
Google PageRank
Aktualny PageRank strony matilinspnb.dbv.pl dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO
Biblioteka Mandrivy -> Książki -> Programowanie -> "OpenGL. Programowanie gier"

"OpenGL. Programowanie gier"

Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty.Książka omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie.Książka przedstawia:
  • Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL
  • Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej
  • Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki
  • Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL
  • Kolory i efekty związane z oświetleniem
  • Mapy bitowe i tekstury w OpenGL
  • Listy wyświetlania i tablice wierzchołków
  • Bufory OpenGL
  • Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia
  • Sposoby tworzenia efektów specjalnych
  • Interfejs DirectInput
  • Wykorzystanie DirectX Audio
  • Trójwymiarowe modele postaci


(źródło: http://www.empik.com/)
Info o książce:

Cena: 99 zł

Gdzie nabyć: http://helion.pl/

Język:

Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle

Rok wydania: 2003

Ilość stron: 632
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Znajdź
O nas
Chcesz dowiedzieć się: Co to za strona? Kiedy, kto i jak ją tworzy? Jaki jest cel tworzenia tej strony?
Zapraszamy do działu
O NAS
Tłumacz/Translate
Podziel się tą stroną
Share
Witamy Użytkowniku






Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Lubię to!!
Jesteśmy na NK
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Brasil-Fusion Theme by: IceWasp 943,738 Unikalnych wizyt

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie